Da LIKE pentru a afla in timp util cele mai noi oferte de la Hotel Cota 1400!

Hotel Sinaia Cota 1400 organizare tabere decopii si evenimente

Hotel Sinaia Cota 1400 organizare tabere de copii si evenimente Sinaia
Hai la Hotel Sinaia Cota 1400



Organizare evenimente si tabere de copii la Hotel Sinaia Cota 1400

Hotel Sinaia Cota 1400 reprezinta locatia ideala pentru organizarea de tabere de copii. Oferta noastra se adreseaza tuturor gradinitelor, scolilor si liceelor sau grupurilor private care doresc sa organizeze tabere in conditii de calitate si confort. De asemenea prin colaboratorii nostrii va putem asigura logistica si consultanta pentru organizarea activitatilor in aer liber(drumetii montane si plimbari cu biciclete, initiere in aplinism si catarare) dar si pentru organizarea de excursii zilnice catre obiective culturale sau de agrement(Aventura Park, Aqua Park sau Echitatie).

Hotel Sinaia Cota 1400 reprezinta locatia perfecta pentru orice tip de eveniment, fie business, fie personal in mijlocul naturii salbatice sau pentru cei care doresc sa imbine activitatile "indoor" cu cele " outdoor" oferind spatii de intalniri si petreceri ce raspund cerintelor actuale ale clientelei corporate sau a celor ce aniverseaza sau sarbatoresc un moment special din viata.

Salile multifunctionale ale hotelului au fost gandite sa raspunda organizarii diferitelor tipuri de evenimente; conferinte, seminarii, workshopuri, incentive-uri, traininguri, team buildinguri, prezentari, intalniri de afaceri, la fel ca si banchete, nunti, aniversari, prezentari de moda sau cine de gala.

Personalul experimentat are grija de orice detaliu si te asiguram ca, nu doar vor fi indeplinite toate necesitatile, dar vor fi intrecute toate asteptarile. Atmosfera relaxanta si eleganta impreuna cu serviciile de trei stele vor da o tenta speciala evenimentului!

Centrul de conferinte este format din doua sali cu o capacitate de 40, respectiv 120 de locuri. Spatiile sunt utilate cu video proiector, ecran, flipchart, sonorizare, aranjamente florale. Pentru evenimentele tale hotelul va poate oferi si servicii de fotocopiere si fax, acces computer si internet etc. Se ofera toti cei cinci factori care sa motiveze si inspire: dotari de specialitate... tehnologii de ultima ora... servicii de calitate... suport continuu... o lume speciala..., totul pentru a te ajuta sa creezi un eveniment memorabil.


Sala evenimente parter (capacitate mare):

  • Dimensiuni: 750cm x 1680cm;
  • Capacitate max.: 120 locuri;
  • Dotari: ecran de proiectie, flipchart, videoproiector, TV, sistem sonorizare, microfon fix si mobil, posibilitate conectare internet, acces terasa.


Sala evenimente etaj (capacitate mica):

  • Dimensiune: 815cm x 830cm;
  • Capacitate: 40 locuri;
  • Dotari: ecran de proiectie, flipchart, TV, posibilitate conectare internet, grupuri sanitare proprii;
  • Nota: Posibilitate extindere cu hol acces la sala mica de conferinte, avand ca destinatie pauza de cafea, sala de conferinta, spatiu desfasurare teambuilding etc;
  • Dimensiune hol: 640cm x 930cm.